GENERALFORSAMLING I GFS FODBOLD

24. august 2022 kl. 17:40

Galten FS Fodbold indkalder til den årlige generalforsamling som afholdes på Klank IC torsdag den 15. september 2022 kl. 19 jf. dagsorden i foreningens vedtægter (https://www.galtenfs.dk/).

Evt. forslag som skal behandles på Generalforsamlingen skal stilles skriftligt og være formanden i hænde senest 10 dage inden afholdelse.

Over de sidste år har foreningen udvist fantastiske resultater. GFS Fodbold kan i dag kalde sig for en DBU-godkendt børneklub. Klubbens medlemstal er stigende på alle områder. Børn, unge og seniorer. Klubben har samlet et stærkt træner set-up hele vejen rundt og tilbyder kompetent og kvalitetsfuldt træning og kampafvikling i fantastiske rammer.

Vi er i dag ca. 750 medlemmer i GFS Fodbold som alle fortjener at vi gør vores bedste for at sikre optimale rammer for fodbolden.

Bestyrelsen har det seneste år arbejdet med et minimumsantal på 3 personer.
Allerede nu står det klart, at der skal vælges nye medlemmer til bestyrelsen for at foreningen kan fortsætte. På indkaldelsestidspunktet er det kun Kenneth Haüser som har givet tilsagn om genvalg.
Der skal med andre ord, som minimum vælges mindst 2 personer yderligere for at foreningen kan fortsætte driften.

For yderligere information kan du kontakte enten René Ipsen (nuv. næstformand) mobil 6126 8348 eller Kenneth Haüser (nuv. formand) mobil 22277559

Med sportslige hilsner

Bestyrelsen i GFS Fodbold